Från idé till succé : en högst personlig inspir
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Läs smakprov
  • Visa inbäddningskod
Andreas Carlsson (författare)

Från idé till succé : en högst personlig inspirationsbok e-bok

Pris 105 kr
(0)
Från idé till succé är Andreas Carlssons personliga och motiverande karriärhandbok för dig som vill förverkliga dina drömmar och göra dina idéer till en lönsam affär. Utifrån sina egna erfarenheter ger multikreatören Andreas Carlsson råd om hur du bygger ditt varumärke, skriver en hit och paketerar och pitchar din idé till näringslivet på ett framgångsrikt sätt. Och när du äntligen lyckats måste förstås succén förvaltas, och allra helst upprepas. Med handfasta råd och personliga reflektioner...
E-Bok 105 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Andreas Carlsson (författare)
Förlag Norstedts
Utgiven 25 Oktober 2013
Längd 208 sidor
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789113054353
Från idé till succé är Andreas Carlssons personliga och motiverande karriärhandbok för dig som vill förverkliga dina drömmar och göra dina idéer till en lönsam affär. Utifrån sina egna erfarenheter ger multikreatören Andreas Carlsson råd om hur du bygger ditt varumärke, skriver en hit och paketerar och pitchar din idé till näringslivet på ett framgångsrikt sätt. Och när du äntligen lyckats måste förstås succén förvaltas, och allra helst upprepas. Med handfasta råd och personliga reflektioner inspirerar författaren till upprepade succéer och nya idéer. Även den mest drivna och talangfulla entusiasten kan råka ut för svackor och motgångar. Då finns det recept på motgift. Andreas guidar dig åt rätt håll och tipsar om omvägar kring idétorka, ängslighet och negativa tankar. I boken intervjuas också andra kända artister och entreprenörer som har lyckats leva ut sina drömmar och bygga starka personliga varumärken, till exempel Gene Simmons, Richard Branson och Katy Perry. Andreas Carlsson går sin egen väg och vågar sudda ut gränserna mellan musik, reklam, varumärkesbyggande och entreprenörskap. I boken delar han också med sig av sina tankar om vardagen, kändiskapet, kärleken, framtiden och sin något ovanliga syn på livet. Livet där vi alla vill vara vinnare.