Lägg till önskelistan
Försäljning e-bok
Pris
579 kr
Detta är en lärobok för alla som vill lära sig mer om försäljning och utveckla sin säljkompetens, oavsett bransch och yrke. Boken förklarar hur man säljer till företag (Business-to-Business) och till konsumenter (Business-to-Consumer), både vid enklare och mer komplex försäljning. Den presenterar dessutom metoder, modeller och praktiska verktyg, baserade på aktuell forskning, för att möta digitaliseringen och globaliseringen på bästa sätt.
Författare: Roberto Picornell är marknadsekonom, aff...
E-Bok
579 kr
Pris
Förlag
Sanoma Utbildning
Utgiven
2 April 2024
Genrer
Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
pdf
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789152366646
Detta är en lärobok för alla som vill lära sig mer om försäljning och utveckla sin säljkompetens, oavsett bransch och yrke. Boken förklarar hur man säljer till företag (Business-to-Business) och till konsumenter (Business-to-Consumer), både vid enklare och mer komplex försäljning. Den presenterar dessutom metoder, modeller och praktiska verktyg, baserade på aktuell forskning, för att möta digitaliseringen och globaliseringen på bästa sätt.
Författare: Roberto Picornell är marknadsekonom, affärskonsult och lärare på bland annat IHM Business School och FEI (Företagsekonomiska institutet). Anders Torelm är bergsingenjör och konsult. Han har fyrtio års erfarenhet från försäljning och ledarskap i svenskt och internationellt näringsliv och har nominerats till Sveriges bästa säljare