Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Läs smakprov
Förändringsprocess i fyra steg: Ett utdrag ur OBM i praktiken e-bok
Pris
65 kr
Hur får man med sig medarbetare i förändringsarbete?
Vilka nyckelbeteenden leder till bättre resultat?
Hur kan feedback öka prestationer och minska stress?
OBM (Organizational Behavior Management) bygger på psykologisk forskning om vad som verkligen påverkar människors beteenden. OBM ger dig kraftfulla verktyg för att bland annat:
•Motivera medarbetare
•Ökar effektiviteten
•Förbättra arbetsklimatet
•Utveckla en organisations värdegrund
•Förbättra kundbemötandet
•Förbättra samarbetet mella...
E-Bok
65 kr
Pris
Förlag
NoK Akademisk
Utgiven
15 April 2016
Genrer
Psykologi Och Pedagogik, Fackböcker
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789127817432
Hur får man med sig medarbetare i förändringsarbete?
Vilka nyckelbeteenden leder till bättre resultat?
Hur kan feedback öka prestationer och minska stress?
OBM (Organizational Behavior Management) bygger på psykologisk forskning om vad som verkligen påverkar människors beteenden. OBM ger dig kraftfulla verktyg för att bland annat:
•Motivera medarbetare
•Ökar effektiviteten
•Förbättra arbetsklimatet
•Utveckla en organisations värdegrund
•Förbättra kundbemötandet
•Förbättra samarbetet mellan kollegor
•Utveckla chefer och ledningsgrupper
•Skapa en säker arbetsplats
Denna utgåva innehåller kapitlet ”Förändringsprocess i fyra steg” ur OBM i praktiken. Kapitlet innehåller en tydlig strategi och arbetsprocess för OBM med målet att utveckla och förändra förutsättningarna i en organisation.
OBM i praktiken är skriven för alla som arbetar med verksamhetsutveckling och ledarskap, samt för studerande inom psykologi, ledarskap och organisation. Boken är en fristående fortsättning på Beteendeanalys i organisationer (2010).