Ett allt mer fragmenterat medielandskap (e-bok)
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Läs smakprov
  • Visa inbäddningskod
Ingela Wadbring (författare)

Ett allt mer fragmenterat medielandskap e-bok

Pris 15 kr
(0)
Kommer de traditionella medierna spela någon roll i framtiden? Svaret är ja. Fortfarande i vår digitala, fragmentiserade värld är det via de traditionella medieföretagen vi får en stor del av vår gemensamma omvärldskunskap, på olika plattformar. Medieföretagen stagnerar inte, utan förändras i takt med övriga samhället. Denna text publicerades ursprungligen som ett kapitel i antologin ”Framtidsutmaningar – Det nya Sverige” (2013). Ingela Wadbring är professor vid Institutionen för informations...
E-Bok 15 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Ingela Wadbring (författare)
Förlag Volante
Utgiven 8 Januari 2013
Genrer Romaner, Skönlitteratur
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789186815974
Kommer de traditionella medierna spela någon roll i framtiden? Svaret är ja. Fortfarande i vår digitala, fragmentiserade värld är det via de traditionella medieföretagen vi får en stor del av vår gemensamma omvärldskunskap, på olika plattformar. Medieföretagen stagnerar inte, utan förändras i takt med övriga samhället. Denna text publicerades ursprungligen som ett kapitel i antologin ”Framtidsutmaningar – Det nya Sverige” (2013). Ingela Wadbring är professor vid Institutionen för informationsteknologi och medier vid Mittuniversitetet. Hon driver bland annat forskningsprogrammet Dagspresskollegiet och forskar kring medieanvändning, medieutveckling och mediernas kommersialisering.