 
    Lägg till önskelistan
    
    Gratis smakprov
      
- Spara till biblioteket
- Läs smakprov
Ett allt mer fragmenterat medielandskap e-bok
  
  
  
    Pris
    15 kr
  
  
  
  
  
Kommer de traditionella medierna spela någon roll i framtiden? Svaret är ja. Fortfarande i vår digitala, fragmentiserade värld är det via de traditionella medieföretagen vi får en stor del av vår gemensamma omvärldskunskap, på olika plattformar. Medieföretagen stagnerar inte, utan förändras i takt med övriga samhället. Denna text publicerades ursprungligen som ett kapitel i antologin ”Framtidsutmaningar – Det nya Sverige” (2013). Ingela Wadbring är professor vid Institutionen för informations...
  
    E-Bok
    
        15 kr
        Pris
    
    
  
  
    Förlag
    Volante
  
  
  
    Utgiven
    8 Januari 2013
    
  
  
  
  
    Genrer
    
      Romaner, Skönlitteratur
    
  
  
  
  
    Språk
    Swedish
  
  
    Format
    epub
  
  
    Kopieringsskydd
    Vattenmärkt
  
  
    ISBN
    9789186815974
  
Kommer de traditionella medierna spela någon roll i framtiden? Svaret är ja. Fortfarande i vår digitala, fragmentiserade värld är det via de traditionella medieföretagen vi får en stor del av vår gemensamma omvärldskunskap, på olika plattformar. Medieföretagen stagnerar inte, utan förändras i takt med övriga samhället. Denna text publicerades ursprungligen som ett kapitel i antologin ”Framtidsutmaningar – Det nya Sverige” (2013). Ingela Wadbring är professor vid Institutionen för informationsteknologi och medier vid Mittuniversitetet. Hon driver bland annat forskningsprogrammet Dagspresskollegiet och forskar kring medieanvändning, medieutveckling och mediernas kommersialisering.
       
           
            
         
            
         
            
         
            
         
            
         
            
         
            
        