En bur av guld (lättläst) (e-bok) av Camilla Lä
Lägg till önskelistan
Camilla Läckberg (författare)

En bur av guld (lättläst) (Fayes hämnd (lättläst) #1) e-bok

109 kr
(0)
Faye har allt. En perfekt man, en fin dotter och den lyxigaste lägenheten i stan. Men det är något som inte stämmer. En gång var hon en stark kvinna med stora planer på att bli Någon. Men hon gav upp allt för sin man, för deras företag och för kärlekens skull. Nu kommer hennes mörka minnen från barndomen i Fjällbacka tillbaka till henne. Äktenskapet känns inte längre tryggt och hon börjar känna sig fångad. Som i en bur av guld. När hennes man sviker henne har hon plötsligt ingenting alls. B...
E-Bok 109 kr Ljudbok 75 kr
Författare Camilla Läckberg (författare), Åsa Sandzén (översättare), Jens Andersson (annat)
Utgiven 15 Juni 2020
Längd 208 sidor
Genrer Romaner, Skönlitteratur
Del i serie 1
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179710347
Faye har allt. En perfekt man, en fin dotter och den lyxigaste lägenheten i stan. Men det är något som inte stämmer. En gång var hon en stark kvinna med stora planer på att bli Någon. Men hon gav upp allt för sin man, för deras företag och för kärlekens skull. Nu kommer hennes mörka minnen från barndomen i Fjällbacka tillbaka till henne. Äktenskapet känns inte längre tryggt och hon börjar känna sig fångad. Som i en bur av guld. När hennes man sviker henne har hon plötsligt ingenting alls. Bit för bit måste hon bygga upp sig själv och sin dröm: Revenge. Ingen vet hur hon planerar sin hämnd. Men den blir grym och hård. Det här är en lättläst bearbetning av Camilla Läckbergs succéroman En bur av guld.