E-postmarknadsföring (e-bok) av Anders Frankel
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Läs smakprov
  • Visa inbäddningskod
Anders Frankel (författare)

E-postmarknadsföring e-bok

195 kr
(0)
E-postmarknadsföring är den marknadsföringskanal som ger bäst valuta för pengarna. Rätt utnyttjad kan e-postkanalen skapa goda resultat och påverka bilden av företaget rejält med små ekonomiska medel. Läs mer Det som skiljer e-post från andra kanaler är möjligheten att mäta i stort sett allt och den stora flexibilitet som det innebär att enkelt kunna anpassa sina budskap till olika mottagare. En annan viktig skillnad är att e-postmarknadsföring inte kan användas för att hitta nya kunder - ...
195 kr
Författare Anders Frankel (författare)
Förlag Liber
Utgiven 14 november 2012
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789147098545
E-postmarknadsföring är den marknadsföringskanal som ger bäst valuta för pengarna. Rätt utnyttjad kan e-postkanalen skapa goda resultat och påverka bilden av företaget rejält med små ekonomiska medel. Läs mer Det som skiljer e-post från andra kanaler är möjligheten att mäta i stort sett allt och den stora flexibilitet som det innebär att enkelt kunna anpassa sina budskap till olika mottagare. En annan viktig skillnad är att e-postmarknadsföring inte kan användas för att hitta nya kunder - den ska göra befintliga kunder nöjdare, förmå kundämnen att bli kunder och vårda intressentrelationer. I den här boken har författaren Anders Frankel samlat sina främsta lärdomar från alla de år som han har arbetat med e-postmarknadsföring. Steg för steg guidar han dig som vill jobba (ännu mer) professionellt med e-postmarknadsföring genom olika strategiska alternativ och mer konkreta råd och tips. Till exempel får du veta vilken roll e-posten kan spela i marknadsmixen och hur du kan använda e-postmarknadsföring tillsammans med sociala medier, hur du hanterar prenumerationer och bygger upp effektiva nyhetsbrev som blir lästa.