Dracula (lättläst) (e-bok) av Bram Stoker
Bram Stoker (författare)

Dracula (lättläst) e-bok

65 kr
Jonathan ska sälja ett hus till en greve i Transylvanien. Han åker dit från London för att träffa greve Dracula. På väg till Draculas slott blir Jonathan varnad.- Åk inte till Dracula. Han jagar människor om natten, biter dem i halsen och dricker deras blod. Han är vampyr. Du kommer att dö.Många blir offer för greve Dracula. Några lyckas överleva och de gör allt för att få slut på det fruktansvär…
Jonathan ska sälja ett hus till en greve i Transylvanien. Han åker dit från London för att träffa greve Dracula. På väg till Draculas slott blir Jonathan varnad.- Åk inte till Dracula. Han jagar människor om natten, biter dem i halsen och dricker deras blod. Han är vampyr. Du kommer att dö.Många blir offer för greve Dracula. Några lyckas överleva och de gör allt för att få slut på det fruktansvärda.Johan Werkmäster har återberättat den hemska berättelsen om greve Dracula till lättläst svenska. Lättlästnivå: 4 (1 är lättast och 6 svårast)
E-bok 65 kr

Mer av samma författare

Bokons kunder har även köpt

Författare Bram Stoker (författare), Johan Werkmäster (översättare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 12.06.2024
Genrer Skönlitteratur, Romaner, Deckare
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170535543
Jonathan ska sälja ett hus till en greve i Transylvanien. Han åker dit från London för att träffa greve Dracula. På väg till Draculas slott blir Jonathan varnad.- Åk inte till Dracula. Han jagar människor om natten, biter dem i halsen och dricker deras blod. Han är vampyr. Du kommer att dö.Många blir offer för greve Dracula. Några lyckas överleva och de gör allt för att få slut på det fruktansvärda.Johan Werkmäster har återberättat den hemska berättelsen om greve Dracula till lättläst svenska. Lättlästnivå: 4 (1 är lättast och 6 svårast)