Dracula / Lättläst (e-bok) av  Bram Stoker, Bra
Lägg till önskelistan
Bram Stoker (författare), Bram Stoker (författare)

Dracula / Lättläst e-bok

29 kr
(1)
Det här är en lättläst e-bok! Jonathan ska sälja ett hus till en greve i Transsylvanien. Han åker dit från London för att träffa greve Dracula. På väg till Draculas slott blir Jonathan varnad. När Jonathan kommer fram inser han att greve Dracula är en farlig vampyr. Jonathan måste stoppa honom. Många blir offer för Dracula. Några få lyckas överleva och de gör allt för att få slut på det fruktansvärda. Dracula skrevs 1897. Det är världens första vampyrroman och en av världens mest kända s...
29 kr
Författare Bram Stoker (författare), Bram Stoker (författare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 5 maj 2014
Längd 48 sidor
Genrer Skönlitteratur
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789170535543
Det här är en lättläst e-bok! Jonathan ska sälja ett hus till en greve i Transsylvanien. Han åker dit från London för att träffa greve Dracula. På väg till Draculas slott blir Jonathan varnad. När Jonathan kommer fram inser han att greve Dracula är en farlig vampyr. Jonathan måste stoppa honom. Många blir offer för Dracula. Några få lyckas överleva och de gör allt för att få slut på det fruktansvärda. Dracula skrevs 1897. Det är världens första vampyrroman och en av världens mest kända skräckromaner. Bram Stoker (1847 - 1912) var en irländsk författare. Han är mest känd för sin klassiska skräckroman Dracula.