
Lägg till önskelistan
Dracula / Lättläst e-bok
35 kr
Det här är en lättläst e-bok!
Jonathan ska sälja ett hus till en greve i Transsylvanien. Han åker dit från London för att träffa greve Dracula. På väg till Draculas slott blir Jonathan varnad.
När Jonathan kommer fram inser han att greve Dracula är en farlig vampyr. Jonathan måste stoppa honom.
Många blir offer för Dracula. Några få lyckas överleva och de gör allt för att få slut på det fruktansvärda.
Dracula skrevs 1897. Det är världens första vampyrroman och en av världens mest kända s...
35 kr
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
5 Maj 2014
Längd
48 sidor
Genrer
Skönlitteratur
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789170535543
Det här är en lättläst e-bok!
Jonathan ska sälja ett hus till en greve i Transsylvanien. Han åker dit från London för att träffa greve Dracula. På väg till Draculas slott blir Jonathan varnad.
När Jonathan kommer fram inser han att greve Dracula är en farlig vampyr. Jonathan måste stoppa honom.
Många blir offer för Dracula. Några få lyckas överleva och de gör allt för att få slut på det fruktansvärda.
Dracula skrevs 1897. Det är världens första vampyrroman och en av världens mest kända skräckromaner.
Bram Stoker (1847 - 1912) var en irländsk författare. Han är mest känd för sin klassiska skräckroman Dracula.