Lägg till önskelistan
Doris dag (lättläst) e-bok
Pris
105 kr
Doris vaknar med ett ryck! Vad är klockan? Hon har försovit sig. Nu blir det bråttom till tandläkaren. Tänk om hon missar bussen? Kommer hon att hinna?
Ann Gomér har skrivit en väldigt lättläst bok med stor igenkänning. En på samma gång vardaglig och spännande situation skildras med ett enkelt språk och korta meningar. På varje uppslag ger Annika Carlssons fina akvareller stöd och nyanser åt berättelsen.
Ann Gomér har lång erfarenhet av att skriva för läsare i behov av lättläst. Hon har s...
E-Bok
105 kr
Pris
Ljudbok
105 kr
Pris
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
30 November 2024
Genrer
Romaner, Skönlitteratur
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789189779631
Doris vaknar med ett ryck! Vad är klockan? Hon har försovit sig. Nu blir det bråttom till tandläkaren. Tänk om hon missar bussen? Kommer hon att hinna?
Ann Gomér har skrivit en väldigt lättläst bok med stor igenkänning. En på samma gång vardaglig och spännande situation skildras med ett enkelt språk och korta meningar. På varje uppslag ger Annika Carlssons fina akvareller stöd och nyanser åt berättelsen.
Ann Gomér har lång erfarenhet av att skriva för läsare i behov av lättläst. Hon har skrivit över 30 böcker, mest lättlästa, för både barn och vuxna. År 2023 vann hon Studieförbundet Vuxenskolans Lättlästpris för boken Rockfesten.
Lättlästnivå: 1
(1 är lättast och 6 svårast)