De sju systrarna (lättläst) : Maias bok (e-bok)
Lägg till önskelistan
Lucinda Riley (författare)

De sju systrarna (lättläst) : Maias bok (De sju systrarna (lättläst) #1) e-bok

109 kr
(0)
Sju systrar som symboliserar varsin stjärna i Plejaderna. Sju starka kvinnor som är väldigt olika, men som alla söker sitt ursprung. Nu finns Lucinda Rileys läsarsuccé om de sju systrarna som lättläst! I den första delen får vi följa Maia, den enda systern som bor kvar i det vackra barndomshemmet Atlantis vid Genèvesjön. Systrarnas adoptivfar, miljardären Pa Salt, har precis dött på ett mystiskt sätt. Pa Salt har skrivit brev med ledtrådar till systrarna som leder dem på varsin resa mot der...
E-Bok 109 kr Ljudbok 95 kr
Författare Lucinda Riley (författare), Hanna Wallsten (översättare)
Utgiven 8 April 2021
Längd 190 sidor
Genrer Romaner, Skönlitteratur
Del i serie 1
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711207
Sju systrar som symboliserar varsin stjärna i Plejaderna. Sju starka kvinnor som är väldigt olika, men som alla söker sitt ursprung. Nu finns Lucinda Rileys läsarsuccé om de sju systrarna som lättläst! I den första delen får vi följa Maia, den enda systern som bor kvar i det vackra barndomshemmet Atlantis vid Genèvesjön. Systrarnas adoptivfar, miljardären Pa Salt, har precis dött på ett mystiskt sätt. Pa Salt har skrivit brev med ledtrådar till systrarna som leder dem på varsin resa mot deras olika ursprung. Maias brev för henne till Rio de Janeiro. Väl där tar ytterligare ledtrådar henne tillbaka i tiden till 1920-talets Paris. En släktsaga rullas upp där den kända Kristusstatyn har en viktig roll. På sin resa träffar Maia författaren Floriano Quintelas. Ska den mest ansvarsfulla av systrarna våga låta sig svepas med av kärleken? Översatt och bearbetad av Hanna Wallsten. Bokförlaget Hedvig ger ut böcker som är lätta att läsa, för barn och vuxna. Läs mer på www.bokforlagethedvig.se