De sju systrarna (lättläst) : Maias bok (e-bok) av Lucinda Riley
Lucinda Riley

De sju systrarna (lättläst) : Maias bok (De sju systrarna (lättläst) #1) e-bok

85 kr
Sju systrar som symboliserar varsin stjärna i Plejaderna. Sju starka kvinnor som är väldigt olika, men som alla söker sitt ursprung. Nu finns Lucinda Rileys läsarsuccé om de sju systrarna som lättläst! I den första delen får vi följa Maia, den enda systern som bor kvar i det vackra barndomshemmet Atlantis vid Genèvesjön. Systrarnas adoptivfar, miljardären Pa Salt, har precis dött på ett mystiskt…
Sju systrar som symboliserar varsin stjärna i Plejaderna. Sju starka kvinnor som är väldigt olika, men som alla söker sitt ursprung. Nu finns Lucinda Rileys läsarsuccé om de sju systrarna som lättläst! I den första delen får vi följa Maia, den enda systern som bor kvar i det vackra barndomshemmet Atlantis vid Genèvesjön. Systrarnas adoptivfar, miljardären Pa Salt, har precis dött på ett mystiskt sätt. Pa Salt har skrivit brev med ledtrådar till systrarna som leder dem på varsin resa mot deras olika ursprung. Maias brev för henne till Rio de Janeiro. Väl där tar ytterligare ledtrådar henne tillbaka i tiden till 1920-talets Paris. En släktsaga rullas upp där den kända Kristusstatyn har en viktig roll. På sin resa träffar Maia författaren Floriano Quintelas. Ska den mest ansvarsfulla av systrarna våga låta sig svepas med av kärleken? Översatt och bearbetad av Hanna Wallsten.
E-bok 85 kr
Ljudbok 65 kr
Författare Lucinda Riley (författare), Gabriella Andersson (översättare)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 08.04.2021
Längd 190 sidor
Genrer Skönlitteratur, Romaner
Del i serie 1
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711207

Sju systrar som symboliserar varsin stjärna i Plejaderna. Sju starka kvinnor som är väldigt olika, men som alla söker sitt ursprung. Nu finns Lucinda Rileys läsarsuccé om de sju systrarna som lättläst! I den första delen får vi följa Maia, den enda systern som bor kvar i det vackra barndomshemmet Atlantis vid Genèvesjön. Systrarnas adoptivfar, miljardären Pa Salt, har precis dött på ett mystiskt sätt. Pa Salt har skrivit brev med ledtrådar till systrarna som leder dem på varsin resa mot deras olika ursprung. Maias brev för henne till Rio de Janeiro. Väl där tar ytterligare ledtrådar henne tillbaka i tiden till 1920-talets Paris. En släktsaga rullas upp där den kända Kristusstatyn har en viktig roll. På sin resa träffar Maia författaren Floriano Quintelas. Ska den mest ansvarsfulla av systrarna våga låta sig svepas med av kärleken? Översatt och bearbetad av Hanna Wallsten.

Inga recensioner än