Bygg en pengamaskin : Google AdWords för alla (
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Läs smakprov
  • Visa inbäddningskod
Michael Wahlgren (författare), Michael Berman (författare)

Bygg en pengamaskin : Google AdWords för alla e-bok

Pris 225 kr
(0)
Ny reviderad utgåva! I Sverige görs 50 miljoner googlingar per dag. Genom att annonsera med Google AdWords kan du nå dina potentiella kunder i precis det ögonblick som de vill köpa det du har att erbjuda. Detta har gjort AdWords till ett av världens mäktigaste annonseringsverktyg. Genom åren har AdWords blivit både stort och invecklat och det kan vara svårt att få kläm på hur du som annonsör använder det på bästa sätt. I Bygg en pengamaskin får du AdWords förklarat på ett lättförståeligt oc...
E-Bok 225 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Michael Wahlgren (författare), Michael Berman (författare)
Utgiven 11 Juni 2018
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, It & Teknologi, Media & Kommunikation, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789198430547
Ny reviderad utgåva! I Sverige görs 50 miljoner googlingar per dag. Genom att annonsera med Google AdWords kan du nå dina potentiella kunder i precis det ögonblick som de vill köpa det du har att erbjuda. Detta har gjort AdWords till ett av världens mäktigaste annonseringsverktyg. Genom åren har AdWords blivit både stort och invecklat och det kan vara svårt att få kläm på hur du som annonsör använder det på bästa sätt. I Bygg en pengamaskin får du AdWords förklarat på ett lättförståeligt och enkelt sätt. Vad är målet med din annonsering? Hur jobbar du med sökord och annonser för att maximera din Quality Score? Hur kan du avgöra om din annonsering är lönsam eller inte? Lär dig AdWords och se till att din annonsering på Google är lönsam, ger dig fler kunder och mer försäljning. Börja bygg din pengamaskin redan i dag.  Bygg en pengamaskin fokuserar på den del av AdWords som rör annonsering i sökresultatet på Google. I boken vägleds du genom AdWords grunder och genvägar av Michael Berman och Michael Wahlgren, som hjälpt mängder av stora och små företag att annonsera lönsamt med AdWords, från globala varumärken till lokala företag.