
Lägg till önskelistan
Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) (Lättläst version) e-bok
Pris
185 kr
Nicolas arbetar med utsatta barn. Elijah, en charmig men bråkig kille, har tytt sig till honom. Trots att Nicolas tvekar, låter han Elijah flytta in hos sig. Det kommer att förändra allt för dem båda.
Blir du ledsen om jag dör? handlar om två människors möte. Om sorg, hopp och förvandling. Det är också en berättelse om dagens Sverige. Där hotet om våld och död ständigt är närvarande.
Nicolas Lunabba debuterade hösten 2022 med Blir du ledsen om jag dör? Boken blev en enorm kritiker- och läsa...
E-Bok
185 kr
Pris
Ljudbok
95 kr
Pris
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
17 Januari 2024
Genrer
Biografier, 12-15 År, Biografier & Memoarer, Ungdomsböcker
Serie
Lättläst version
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179497613
Nicolas arbetar med utsatta barn. Elijah, en charmig men bråkig kille, har tytt sig till honom. Trots att Nicolas tvekar, låter han Elijah flytta in hos sig. Det kommer att förändra allt för dem båda.
Blir du ledsen om jag dör? handlar om två människors möte. Om sorg, hopp och förvandling. Det är också en berättelse om dagens Sverige. Där hotet om våld och död ständigt är närvarande.
Nicolas Lunabba debuterade hösten 2022 med Blir du ledsen om jag dör? Boken blev en enorm kritiker- och läsarsuccé. Lunabba är mångfaldigt prisad för sitt arbete med barn och unga. Han är verksamhetsansvarig på organisationen Helamalmö.
Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare. Viljas böcker är indelade i sex nivåer, XS-XXL. Blir du ledsen om jag dör? ligger på nivå XL.