Bedragaren (lättläst) (Kouplan Lättläst #2) e-bok
59 kr
Livet som papperslös i Sverige är svårt och ensamt. Privatdetektiven Kouplan, från Flicka försvunnen, samlar burkar och saknar sin familj hemma i Iran. Men så dyker det upp ett nytt uppdrag: Han ska leta reda på en bedragare som stulit en stor summa pengar - från en toppolitiker!
Sara Lövestam är tillbaka med en uppföljare till Flicka försvunnen. Bedragaren är andra delen i en serie om fyra böck…
Livet som papperslös i Sverige är svårt och ensamt. Privatdetektiven Kouplan, från Flicka försvunnen, samlar burkar och saknar sin familj hemma i Iran. Men så dyker det upp ett nytt uppdrag: Han ska leta reda på en bedragare som stulit en stor summa pengar - från en toppolitiker!
Sara Lövestam är tillbaka med en uppföljare till Flicka försvunnen. Bedragaren är andra delen i en serie om fyra böcker.
Lättlästnivå: 4
(1 är lättast och 6 svårast)
EPUB3: Reflowable
E-bok
59 kr
Ljudbok
65 kr
Förlag
LL-förlaget
Genrer
Deckare
Serie
Kouplan Lättläst
Del i serie
2
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789189149939
Livet som papperslös i Sverige är svårt och ensamt. Privatdetektiven Kouplan, från Flicka försvunnen, samlar burkar och saknar sin familj hemma i Iran. Men så dyker det upp ett nytt uppdrag: Han ska leta reda på en bedragare som stulit en stor summa pengar - från en toppolitiker!
Sara Lövestam är tillbaka med en uppföljare till Flicka försvunnen. Bedragaren är andra delen i en serie om fyra böcker.
Lättlästnivå: 4
(1 är lättast och 6 svårast)
EPUB3: Reflowable
Inga recensioner än