 
    Lägg till önskelistan
    
Bänken (lättläst) e-bok
  
  
  
    Pris
    119 kr
  
  
  
  
  
Bänken handlar om en helt vanlig parkbänk. Den står där dag in och dag ut. I sol och regn. Sommar som vinter. Många är så vana vid den att de inte ens märker att den finns. Andra accepterar bänkens erbjudande om en stunds vila.
Den som betraktar bänkens besökare lite på håll får en glimt av livet hos dem som stannar till. Nyfikenhet väcks och fantasin sätter igång. Vad läser kvinnan? Vad pratar paret om? Har barnet i vagnen somnat än?
Med underfundiga, korta texter och fina foton påminner H...
  
    E-Bok
    
        119 kr
        Pris
    
    
  
  
    Förlag
    LL-förlaget
  
  
  
    Utgiven
    13 November 2024
    
  
  
  
  
    Genrer
    
      Filosofi Och Religion, Konst, Musik, Teater, Film, Fackböcker
    
  
  
  
  
    Språk
    Swedish
  
  
    Format
    epub
  
  
    Kopieringsskydd
    Vattenmärkt
  
  
    ISBN
    9789189779624
  
Bänken handlar om en helt vanlig parkbänk. Den står där dag in och dag ut. I sol och regn. Sommar som vinter. Många är så vana vid den att de inte ens märker att den finns. Andra accepterar bänkens erbjudande om en stunds vila.
Den som betraktar bänkens besökare lite på håll får en glimt av livet hos dem som stannar till. Nyfikenhet väcks och fantasin sätter igång. Vad läser kvinnan? Vad pratar paret om? Har barnet i vagnen somnat än?
Med underfundiga, korta texter och fina foton påminner Helena Eriksson Kjellgren och Miranda Solvang oss om att andras vardag och liv hela tiden pågår intill vårt eget.    
Helena Eriksson Kjellgren är journalist, redaktör och författare. Miranda Solvang är fotograf och formgivare. Hon vann Årets bild, kategori vardagslivsreportage inrikes, 2022 och nominerades i Årets bild 2023. 
 
Lättlästnivå: 1 - Lättast
       
           
            
         
            
         
            
         
            
        