Att främja entreprenörskap (e-bok) av Mernosh S
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Läs smakprov
  • Visa inbäddningskod
Mernosh Saatchi (författare), Nima Sanandaji (författare)

Att främja entreprenörskap e-bok

Pris 15 kr
(0)
Sverige har historiskt varit ett land som stått för stora, banbrytande innovationer och skapat starka internationella företag. Historien kan med en bra vision och målstyrning upprepa sig. Framtidens entreprenörskap kräver att resurser allokeras rätt för att därmed skapa maximala fördelar. Denna text publicerades ursprungligen som ett kapitel i antologin ”Framtidsutmaningar – Det nya Sverige” (2013). Mernosh Saatchi studerade till civilingenjör i elektroteknik på KTH samtidigt som hon startade...
E-Bok 15 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Mernosh Saatchi (författare), Nima Sanandaji (författare)
Förlag Volante
Utgiven 8 Januari 2013
Genrer Samhälle Och Politik, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789186815936
Sverige har historiskt varit ett land som stått för stora, banbrytande innovationer och skapat starka internationella företag. Historien kan med en bra vision och målstyrning upprepa sig. Framtidens entreprenörskap kräver att resurser allokeras rätt för att därmed skapa maximala fördelar. Denna text publicerades ursprungligen som ett kapitel i antologin ”Framtidsutmaningar – Det nya Sverige” (2013). Mernosh Saatchi studerade till civilingenjör i elektroteknik på KTH samtidigt som hon startade kommunikationsbyrån Humblestorm 2002. Företaget expanderade snabbt till 40 miljoner i omsättning, vilket gjorde det till det största företaget sett till omsättning som drevs av en kvinna yngre än trettio år under 2008. Nima Sanandaji har licentiatexamen i polymerteknik från KTH. Han har författat sju böcker som berör olika samhällsfrågor som integration, entreprenörskap samt kvinnors karriärframgångar och företagande.