Thea Blixt
(författare)
Äntligen ihop (lättläst) (En egen pojkvän #2) e-bok
65 kr
Äntligen ihop handlar om längtan efter att bo tillsammans med den man är kär i, men också om svårigheten att anpassa sig efter någon annan när man är van vid att bo själv.Mirja tycker att det är dags att hon och hennes pojkvän Alex flyttar ihop. Men Alex verkar inte tycka att det är en lika bra idé. Mirja kommer på att de kan prova på att bo tillsammans. På hotell! Det kommer nog få Alex att ändr…
Äntligen ihop handlar om längtan efter att bo tillsammans med den man är kär i, men också om svårigheten att anpassa sig efter någon annan när man är van vid att bo själv.Mirja tycker att det är dags att hon och hennes pojkvän Alex flyttar ihop. Men Alex verkar inte tycka att det är en lika bra idé. Mirja kommer på att de kan prova på att bo tillsammans. På hotell! Det kommer nog få Alex att ändra sig.Men allt blir inte som Mirja tänkt sig. Vill hon verkligen flytta ihop? Och vad känner Alex?Äntligen ihop är andra boken om Mirja och Alex. Den första boken heter En egen pojkvän.
Lättlästnivå: 2(1 är lättast och 6 svårast)
E-bok
65 kr
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
27.09.2021
Genrer
Ungdomsböcker, Romantik & Erotik, Skönlitteratur, Tecknade Serier, Romaner, 12-15 År, Romantik
Serie
En egen pojkvän
Del i serie
2
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789170535789
Äntligen ihop handlar om längtan efter att bo tillsammans med den man är kär i, men också om svårigheten att anpassa sig efter någon annan när man är van vid att bo själv.Mirja tycker att det är dags att hon och hennes pojkvän Alex flyttar ihop. Men Alex verkar inte tycka att det är en lika bra idé. Mirja kommer på att de kan prova på att bo tillsammans. På hotell! Det kommer nog få Alex att ändra sig.Men allt blir inte som Mirja tänkt sig. Vill hon verkligen flytta ihop? Och vad känner Alex?Äntligen ihop är andra boken om Mirja och Alex. Den första boken heter En egen pojkvän.
Lättlästnivå: 2(1 är lättast och 6 svårast)
Inga recensioner än