AMIR Låtsasstorebror (mycket kort text) (e-bok)
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Läs smakprov
  • Visa inbäddningskod
Roy Panen (författare)

AMIR Låtsasstorebror (mycket kort text) (AMIR #2) e-bok

25 kr Tidigare pris: 29 kr
(0)
Amir, 9 år, jagas av mobbare. Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson. Låtsasstorebrorsan Daniel kommer. Han är blind och homosexuell. Daniel och polisen stoppar mobbarna. Amir älskar att bada och simma.     (För mer information och provläsning se: www.panen.se)
E-Bok 25 kr Ljudbok 25 kr
Författare Roy Panen (författare)
Utgiven 8 September 2019
Genrer 9-12 År, Barnböcker
Serie AMIR
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789198524550
Amir, 9 år, jagas av mobbare. Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson. Låtsasstorebrorsan Daniel kommer. Han är blind och homosexuell. Daniel och polisen stoppar mobbarna. Amir älskar att bada och simma.     (För mer information och provläsning se: www.panen.se)