AMIR Låtsasstorebror (mycket kort text) (e-bok) av Roy Panen
Gratis smakprov
Roy Panen

AMIR Låtsasstorebror (mycket kort text) (AMIR #2) e-bok

29 kr
Amir, 9 år, jagas av mobbare. Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson. Låtsasstorebrorsan Daniel kommer. Han är blind och homosexuell. Daniel och polisen stoppar mobbarna. Amir älskar att bada och simma.     (För mer information och provläsning se: www.panen.se)
E-bok 29 kr
Ljudbok 39 kr
Författare Roy Panen (författare)
Utgiven 08.09.2019
Genrer Barnböcker, 9-12 År
Serie AMIR
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789198524550

Amir, 9 år, jagas av mobbare. Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson. Låtsasstorebrorsan Daniel kommer. Han är blind och homosexuell. Daniel och polisen stoppar mobbarna. Amir älskar att bada och simma.     (För mer information och provläsning se: www.panen.se)

Inga recensioner än