AMIR Låtsasstorebror (kort text) (e-bok) av Roy
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Läs smakprov
  • Visa inbäddningskod
Roy Panen (författare)

AMIR Låtsasstorebror (kort text) (AMIR #2) e-bok

49 kr
(0)
Amir, 9 år, har problem med tre äldre pojkar, 11–12 år. Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson. Mobbarna är mycket dumma. Men ingen verkar kunna stoppa dem. Amir träffar Daniel, som blir som en låtsasstorebror. Han är arton år, blind och homosexuell. Daniel sätter polisen på mobbarna. Det sker en fantastisk förändring. Och han lär Amir att simma. Amir älskar att bada och simma.     (För mer information och provläsning se: www.panen.se)
49 kr
Författare Roy Panen (författare)
Utgiven 28 Augusti 2019
Genrer 9-12 År, Barnböcker
Serie AMIR
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789198524543
Amir, 9 år, har problem med tre äldre pojkar, 11–12 år. Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson. Mobbarna är mycket dumma. Men ingen verkar kunna stoppa dem. Amir träffar Daniel, som blir som en låtsasstorebror. Han är arton år, blind och homosexuell. Daniel sätter polisen på mobbarna. Det sker en fantastisk förändring. Och han lär Amir att simma. Amir älskar att bada och simma.     (För mer information och provläsning se: www.panen.se)