
Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Läs smakprov
AMIR Låtsasstorebror (kort text) (AMIR #2) e-bok
49 kr
Amir, 9 år, har problem med tre äldre pojkar, 11–12 år. Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson.
Mobbarna är mycket dumma. Men ingen verkar kunna stoppa dem.
Amir träffar Daniel, som blir som en låtsasstorebror. Han är arton år, blind och homosexuell.
Daniel sätter polisen på mobbarna. Det sker en fantastisk förändring.
Och han lär Amir att simma. Amir älskar att bada och simma.
(För mer information och provläsning se: www.panen.se)
49 kr
Förlag
Roy Panen Bokförlag
Utgiven
28 Augusti 2019
Genrer
9-12 År, Barnböcker
Serie
AMIR
Del i serie
2
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789198524543
Amir, 9 år, har problem med tre äldre pojkar, 11–12 år. Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson.
Mobbarna är mycket dumma. Men ingen verkar kunna stoppa dem.
Amir träffar Daniel, som blir som en låtsasstorebror. Han är arton år, blind och homosexuell.
Daniel sätter polisen på mobbarna. Det sker en fantastisk förändring.
Och han lär Amir att simma. Amir älskar att bada och simma.
(För mer information och provläsning se: www.panen.se)