Lägg till önskelistan
Ajve vuelkedh (lättläst) e-bok
Pris
79 kr
Jåhha luhkieuktsien jaepien båeries jïh sov fuelhkine orre Bijjie Sopperosne. Dïhte jåarhkeskuvlem orrijamme dan åvteste eejhtegh satnem båatsosne daarpesjieh.
Men Jåhha maam akt jeatjah sæjhta. Mejtie barkoem ohtsedh, lohkedh, guhkede gåeteste juhtedh. Men jis dam dorje dellie sov fuelhkiem beahta.
Dellie Minnam råaka. Dïhte jïjtse geajnoem vaadtsa, ij naakenem baajh sov bijjelen moenedh. Jåhha duasta seammalaakan darjodh?
Johannes är nitton år och bor med sin familj i Övre Soppero. Han ...
E-Bok
79 kr
Pris
Ljudbok
79 kr
Pris
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
28 Juni 2024
Genrer
Romaner, Skönlitteratur
Språk
Northern Sami
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789189149892
Jåhha luhkieuktsien jaepien båeries jïh sov fuelhkine orre Bijjie Sopperosne. Dïhte jåarhkeskuvlem orrijamme dan åvteste eejhtegh satnem båatsosne daarpesjieh.
Men Jåhha maam akt jeatjah sæjhta. Mejtie barkoem ohtsedh, lohkedh, guhkede gåeteste juhtedh. Men jis dam dorje dellie sov fuelhkiem beahta.
Dellie Minnam råaka. Dïhte jïjtse geajnoem vaadtsa, ij naakenem baajh sov bijjelen moenedh. Jåhha duasta seammalaakan darjodh?
Johannes är nitton år och bor med sin familj i Övre Soppero. Han har hoppat av gymnasiet eftersom föräldrarna behöver honom i renskötseln.
Men Johannes vill någonting annat. Kanske söka ett jobb, plugga, flytta långt hemifrån. Men om han gör det sviker han sin familj.
Så träffar han Minna. Hon går sin egen väg och låter ingen bestämma över henne.
Lättlästnivå: 4
(1 är lättast och 6 svårast)