Niklas Natt och Dag
(författare)
1794 (lättläst) (Bellman noir (lättläst) #2) e-bok
185 kr
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 som lättläst!
Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smu…
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 som lättläst!
Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden.
E-bok
185 kr
Ljudbok
95 kr
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
25.09.2023
Genrer
Skönlitteratur, Romaner, Deckare
Serie
Bellman noir (lättläst)
Del i serie
2
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179710460
Den fristående uppföljaren till succéromanen 1793 som lättläst!
Det är 1794 i Stockholm. En ung kvinna har mördats brutalt på sin bröllopsnatt. Brudgummen är försvunnen. Hennes mor vill få svar på vad som hänt, men ingen vill utreda det hopplösa fallet. Till slut ber hon den enarmade polispalten Mickel Cardell om hjälp. Mickel ger sig ännu en gång ut för att ta reda på sanningen i den grymma, smutsiga staden.
Inga recensioner än