12 principer för kommunikation (e-bok) av Hans
Lägg till önskelistan
Hans Ingvar Hansson (författare)

12 principer för kommunikation e-bok

189 kr
(0)
En bok för alla som sysslar med kommunikation och reklam - i utbildning, företag, offentliga sektorn, organisationer, reklambyråer, konsulter osv. Den ger tolv tidlösa grundprinciper för kommunikation. Boken fick hedersomnämnande i årets marknadsföringsbok 2007 av Sveriges Marknadsförbund.
189 kr
Författare Hans Ingvar Hansson (författare)
Förlag Liber
Utgiven 11 juni 2012
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789147107469
En bok för alla som sysslar med kommunikation och reklam - i utbildning, företag, offentliga sektorn, organisationer, reklambyråer, konsulter osv. Den ger tolv tidlösa grundprinciper för kommunikation. Boken fick hedersomnämnande i årets marknadsföringsbok 2007 av Sveriges Marknadsförbund.