Näckrosdammen (lättläst) (e-bok) av Annika Thor
Annika Thor

Näckrosdammen (lättläst) (Steffi och Nelli (lättläst) #2) e-bok

165 kr
Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version. Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket. Hon ska få bo hos familjen Söderberg i Göteborg. Steffi är förälskad i sonen i familjen. Men är…
Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version. Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket. Hon ska få bo hos familjen Söderberg i Göteborg. Steffi är förälskad i sonen i familjen. Men är hennes kärlek besvarad? Samtidigt saknar Steffi sina föräldrar som är kvar i Österrike. Ska familjen någonsin återförenas?
E-bok 165 kr
Ljudbok 95 kr
Författare Annika Thor (författare)
Förlag Nypon förlag
Utgiven 17.06.2021
Längd 144 sidor
Genrer Ungdomsböcker, Barnböcker, 12-15 År
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179711504

Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version. Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket. Hon ska få bo hos familjen Söderberg i Göteborg. Steffi är förälskad i sonen i familjen. Men är hennes kärlek besvarad? Samtidigt saknar Steffi sina föräldrar som är kvar i Österrike. Ska familjen någonsin återförenas?

Inga recensioner än