Näckrosdammen (lättläst) (Steffi och Nelli (lättläst) #2) e-bok
165 kr
Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version.
Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket. Hon ska få bo hos familjen Söderberg i Göteborg. Steffi är förälskad i sonen i familjen. Men...
E-bok
165 kr
Ljudbok
95 kr
Bokons kunder har även köpt
Förlag
Nypon förlag
Utgiven
2021
Längd
144 sidor
Genrer
Ungdomsböcker, Barnböcker, 12-15 År
Del i serie
2
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179711504
Andra delen i Annika Thors serie om Steffi och Nelli i lättläst version.
Systrarna Steffi och Nelli har flytt från sitt hemland Österrike för att undkomma nazisterna. I ett år har de nu bott i Sverige, på en liten fiskeö utanför Göteborg. Steffi har fyllt tretton år och ska äntligen börja i läroverket. Hon ska få bo hos familjen Söderberg i Göteborg. Steffi är förälskad i sonen i familjen. Men är hennes kärlek besvarad? Samtidigt saknar Steffi sina föräldrar som är kvar i Österrike. Ska familjen någonsin återförenas?
Inga recensioner än