Lymfsystemet för nybörjare: En lättläst guide till flöde, lätthet och kroppens dolda kraft (e-bok) av Pamela Engström
Pamela Engström

Lymfsystemet för nybörjare: En lättläst guide till flöde, lätthet och kroppens dolda kraft (Lymfserien) e-bok

89 kr
Hur mycket vet du om ditt lymfsystem? Om ditt svar är att det inte är så mycket, så är du inte ensam. De flesta av oss får aldrig lära oss särskilt mycket om det trots att det påverkar hur vi mår varje dag. Lymfsystemet renar kroppen genom att föra ut slaggprodukter, balanserar vätskenivåerna och är en del av vårt immunförsvar vilket gör att det är ett av våra viktigaste vägar till läkning och lä…
Hur mycket vet du om ditt lymfsystem? Om ditt svar är att det inte är så mycket, så är du inte ensam. De flesta av oss får aldrig lära oss särskilt mycket om det trots att det påverkar hur vi mår varje dag. Lymfsystemet renar kroppen genom att föra ut slaggprodukter, balanserar vätskenivåerna och är en del av vårt immunförsvar vilket gör att det är ett av våra viktigaste vägar till läkning och lätthet. Och ändå är det ett av kroppens mest okända system. Kanske har du känt dig svullen, trött eller tung i kroppen. Kanske har du haft diffus värk eller en känsla av att något står still. Kanske har du försökt med träning, kost och andra hälsoråd utan att riktigt hitta lättnaden. Då kan det vara lymfsystemet som pockar på din uppmärksamhet. Den här boken är skriven för dig som är nyfiken men inte expert. Du behöver inte kunna något i förväg. Det här är inte en avancerad lärobok. Det är en vänlig guide till ett system du redan bär på, men kanske inte har lärt känna ännu.
E-bok 89 kr
Författare Pamela Engström (författare)
Förlag Books on Demand
Utgiven 21.07.2025
Längd 86 sidor
Genrer Fackböcker, Psykologi Och Pedagogik
Serie Lymfserien
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789181148473

Hur mycket vet du om ditt lymfsystem? Om ditt svar är att det inte är så mycket, så är du inte ensam. De flesta av oss får aldrig lära oss särskilt mycket om det trots att det påverkar hur vi mår varje dag. Lymfsystemet renar kroppen genom att föra ut slaggprodukter, balanserar vätskenivåerna och är en del av vårt immunförsvar vilket gör att det är ett av våra viktigaste vägar till läkning och lätthet. Och ändå är det ett av kroppens mest okända system. Kanske har du känt dig svullen, trött eller tung i kroppen. Kanske har du haft diffus värk eller en känsla av att något står still. Kanske har du försökt med träning, kost och andra hälsoråd utan att riktigt hitta lättnaden. Då kan det vara lymfsystemet som pockar på din uppmärksamhet. Den här boken är skriven för dig som är nyfiken men inte expert. Du behöver inte kunna något i förväg. Det här är inte en avancerad lärobok. Det är en vänlig guide till ett system du redan bär på, men kanske inte har lärt känna ännu.

Inga recensioner än