Konsten att vara kvinna (lättläst) (e-bok) av Caitlin Moran
Caitlin Moran

Konsten att vara kvinna (lättläst) e-bok

185 kr
Det har aldrig varit lättare att vara kvinna. Vi har rösträtt och p-piller och vi har inte blivit brända som häxor sedan 1700-talet. Ändå finns det frågetecken: Varför måste en kvinna raka bort allt hår på kroppen och svara på frågan när hon tänker skaffa barn? Caitlin Moran skriver humoristiskt och träffsäkert om att vara kvinna. Men också om att vara människa. Det här är en bearbetad version a…
Det har aldrig varit lättare att vara kvinna. Vi har rösträtt och p-piller och vi har inte blivit brända som häxor sedan 1700-talet. Ändå finns det frågetecken: Varför måste en kvinna raka bort allt hår på kroppen och svara på frågan när hon tänker skaffa barn? Caitlin Moran skriver humoristiskt och träffsäkert om att vara kvinna. Men också om att vara människa. Det här är en bearbetad version av Konsten att vara kvinna. Viljas böcker är uppskattade av personer som är ovana vid att läsa eller kanske har någon form av lässvårigheter. Språket är enkelt men innehållet är anpassat för vuxna läsare. EPUB3: Reflowable
E-bok 185 kr
Författare Caitlin Moran (författare), Linda Skugge (översättare)
Förlag Vilja förlag
Genrer Skönlitteratur, Annan Skönlitteratur
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179495923

Det har aldrig varit lättare att vara kvinna. Vi har rösträtt och p-piller och vi har inte blivit brända som häxor sedan 1700-talet. Ändå finns det frågetecken: Varför måste en kvinna raka bort allt hår på kroppen och svara på frågan när hon tänker skaffa barn? Caitlin Moran skriver humoristiskt och träffsäkert om att vara kvinna. Men också om att vara människa. Det här är en bearbetad version av Konsten att vara kvinna. Viljas böcker är uppskattade av personer som är ovana vid att läsa eller kanske har någon form av lässvårigheter. Språket är enkelt men innehållet är anpassat för vuxna läsare. EPUB3: Reflowable

Inga recensioner än