Konsten att vara kvinna (lättläst) e-bok
185 kr
Det har aldrig varit lättare att vara kvinna. Vi har rösträtt och p-piller och vi har inte blivit brända som häxor sedan 1700-talet. Ändå finns det frågetecken: Varför måste en kvinna raka bort allt hår på kroppen och svara på frågan när hon tänker skaffa barn?
Caitlin Moran skriver humoristiskt och träffsäkert om att vara kvinna. Men också om att vara människa. Det här är en bearbetad version...
E-bok
185 kr
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
2023
Genrer
Skönlitteratur, Annan Skönlitteratur
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179495923
Det har aldrig varit lättare att vara kvinna. Vi har rösträtt och p-piller och vi har inte blivit brända som häxor sedan 1700-talet. Ändå finns det frågetecken: Varför måste en kvinna raka bort allt hår på kroppen och svara på frågan när hon tänker skaffa barn?
Caitlin Moran skriver humoristiskt och träffsäkert om att vara kvinna. Men också om att vara människa. Det här är en bearbetad version av Konsten att vara kvinna.
Viljas böcker är uppskattade av personer som är ovana vid att läsa eller kanske har någon form av lässvårigheter. Språket är enkelt men innehållet är anpassat för vuxna läsare.
EPUB3: Reflowable
Inga recensioner än