Sofia Hedman
(författare)
Jag har ett problem (lättläst) e-bok
109 kr
Jag har ett problem är en lättläst bok om ett svårt ämne: att förlora någon man älskar. Med enkla ord och få rader per sida skildrar Sofia Hedman en man i djup kris. Livslusten och riktningen går förlorade när kvinnan han älskar hastigt dör. Mannen famlar efter en mening med allt. Vart har färgerna tagit vägen? Skratten och fåglarna?
Den samtidigt lyriska och avskalade texten kompletteras finstä…
Jag har ett problem är en lättläst bok om ett svårt ämne: att förlora någon man älskar. Med enkla ord och få rader per sida skildrar Sofia Hedman en man i djup kris. Livslusten och riktningen går förlorade när kvinnan han älskar hastigt dör. Mannen famlar efter en mening med allt. Vart har färgerna tagit vägen? Skratten och fåglarna?
Den samtidigt lyriska och avskalade texten kompletteras finstämt av Matilda Nordins mjuka illustrationer.
Sofia Hedman är journalist och författare och har undervisat i kreativt skrivande. Hon har skrivit böcker för både barn och vuxna. Jag har ett problem är hennes första lättlästa bok.
Lättlästnivå: 1
(1 är lättast och 6 svårast)
E-bok
109 kr
Ljudbok
109 kr
Förlag
LL-förlaget
Genrer
Skönlitteratur, Romaner
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789189951358
Jag har ett problem är en lättläst bok om ett svårt ämne: att förlora någon man älskar. Med enkla ord och få rader per sida skildrar Sofia Hedman en man i djup kris. Livslusten och riktningen går förlorade när kvinnan han älskar hastigt dör. Mannen famlar efter en mening med allt. Vart har färgerna tagit vägen? Skratten och fåglarna?
Den samtidigt lyriska och avskalade texten kompletteras finstämt av Matilda Nordins mjuka illustrationer.
Sofia Hedman är journalist och författare och har undervisat i kreativt skrivande. Hon har skrivit böcker för både barn och vuxna. Jag har ett problem är hennes första lättlästa bok.
Lättlästnivå: 1
(1 är lättast och 6 svårast)
Inga recensioner än