Åsa Söderling
(författare)
Ingen får veta (lättläst) e-bok
109 kr
Ingemar bär på tankar han inte kan dela med någon. Dagboken blir den som får ta emot hans oro och längtan. Han skriver om sin hustru Siv som han levt ihop med i så många år. Hon vill ingenting längre. Ingemar är orolig för hur hon har förändrats, men också för sig själv. Vad blir det för liv med någon som ingenting vill?
En hemlighet växer inom Ingemar och tar allt större plats i hans liv. Han tä…
Ingemar bär på tankar han inte kan dela med någon. Dagboken blir den som får ta emot hans oro och längtan. Han skriver om sin hustru Siv som han levt ihop med i så många år. Hon vill ingenting längre. Ingemar är orolig för hur hon har förändrats, men också för sig själv. Vad blir det för liv med någon som ingenting vill?
En hemlighet växer inom Ingemar och tar allt större plats i hans liv. Han tänker på kvinnan vid flygeln, hon som spelar i lunchrestaurangen ibland. Ska han ens i dagboken våga skriva om vad han tänker? Och har han rätt att göra verklighet av sin längtan?
Ingen får veta är en berättelse om starka, förbjudna känslor. Om kärlek och svek och om att vilja leva fullt ut.
Åsa Söderling debuterade 2024 med En tid i Lissabon. Hon har i många år varit verksam inom teater och film, som skådespelare, manusförfattare och regissör. Hon är också utbildad i kreativt skrivande och jobbar som lärare i teater och skrivande i en daglig verksamhet.
Lättlästnivå: 4 (1 är lättast och 6 svårast)
E-bok
109 kr
Ljudbok
105 kr
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
20.02.2025
Genrer
Skönlitteratur, Romaner
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789189779716
Ingemar bär på tankar han inte kan dela med någon. Dagboken blir den som får ta emot hans oro och längtan. Han skriver om sin hustru Siv som han levt ihop med i så många år. Hon vill ingenting längre. Ingemar är orolig för hur hon har förändrats, men också för sig själv. Vad blir det för liv med någon som ingenting vill?
En hemlighet växer inom Ingemar och tar allt större plats i hans liv. Han tänker på kvinnan vid flygeln, hon som spelar i lunchrestaurangen ibland. Ska han ens i dagboken våga skriva om vad han tänker? Och har han rätt att göra verklighet av sin längtan?
Ingen får veta är en berättelse om starka, förbjudna känslor. Om kärlek och svek och om att vilja leva fullt ut.
Åsa Söderling debuterade 2024 med En tid i Lissabon. Hon har i många år varit verksam inom teater och film, som skådespelare, manusförfattare och regissör. Hon är också utbildad i kreativt skrivande och jobbar som lärare i teater och skrivande i en daglig verksamhet.
Lättlästnivå: 4 (1 är lättast och 6 svårast)
Inga recensioner än