I väntan på Karim (lättläst) (e-bok) av Lotta Ekman
Lotta Ekman

I väntan på Karim (lättläst) e-bok

105 kr
Tio minuter kan kännas kort om du gör något roligt. Men det kan också kännas som en hel evighet om du väntar på någon du saknat. Jens sitter ensam inne på ett kafé. Han väntar på Karim. Varje söndag brukar de ses, och hela veckan längtar Jens efter att det ska bli söndag igen. Nu är Karim sen. Vad kan ha hänt? Varför kommer han inte? Tänk om han inte dyker upp? I väntan på Karim är en rikt illust…
Tio minuter kan kännas kort om du gör något roligt. Men det kan också kännas som en hel evighet om du väntar på någon du saknat. Jens sitter ensam inne på ett kafé. Han väntar på Karim. Varje söndag brukar de ses, och hela veckan längtar Jens efter att det ska bli söndag igen. Nu är Karim sen. Vad kan ha hänt? Varför kommer han inte? Tänk om han inte dyker upp? I väntan på Karim är en rikt illustrerad bok med enkelt språk som beskriver vad som kan hända inom den som väntar på någon. Kanske speciellt hos den som är lite osäker på sig själv.   Lotta Ekman är konstnär, illustratör och författare. 2023 debuterade hon som lättlästförfattare med boken Vissa dagar.   Lättlästnivå: 1 (1 är lättast och 6 svårast)
E-bok 105 kr
Författare Lotta Ekman (författare), Lotta Ekman (illustratör)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 28.02.2024
Genrer Skönlitteratur, Annan Skönlitteratur
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789189149984

Tio minuter kan kännas kort om du gör något roligt. Men det kan också kännas som en hel evighet om du väntar på någon du saknat. Jens sitter ensam inne på ett kafé. Han väntar på Karim. Varje söndag brukar de ses, och hela veckan längtar Jens efter att det ska bli söndag igen. Nu är Karim sen. Vad kan ha hänt? Varför kommer han inte? Tänk om han inte dyker upp? I väntan på Karim är en rikt illustrerad bok med enkelt språk som beskriver vad som kan hända inom den som väntar på någon. Kanske speciellt hos den som är lite osäker på sig själv.   Lotta Ekman är konstnär, illustratör och författare. 2023 debuterade hon som lättlästförfattare med boken Vissa dagar.   Lättlästnivå: 1 (1 är lättast och 6 svårast)

Inga recensioner än