Hjärterum (lättläst) (e-bok) av Sara Lövestam
Sara Lövestam

Hjärterum (lättläst) (Kouplan Lättläst #4) e-bok

59 kr
Kouplans liv har blivit bättre. Han har fått uppehållstillstånd i Sverige. Han har bostad och gör praktik. Men Kouplan är inte lycklig. Han tänker på sin familj varje dag.Var är hans bror, Nima? Lever han? Var är deras mamma och pappa? För att leta spår går Kouplan till Azads grill där många papperslösa arbetar. Kouplan jobbade själv där, för många år sedan. - Jag vågar inte prata, säger en av ar…
Kouplans liv har blivit bättre. Han har fått uppehållstillstånd i Sverige. Han har bostad och gör praktik. Men Kouplan är inte lycklig. Han tänker på sin familj varje dag.Var är hans bror, Nima? Lever han? Var är deras mamma och pappa? För att leta spår går Kouplan till Azads grill där många papperslösa arbetar. Kouplan jobbade själv där, för många år sedan. - Jag vågar inte prata, säger en av arbetarna. En av oss har blivit mördad och vi kan inte gå till polisen. Men Kouplan vägrar vara rädd igen. Han ska hitta sin bror och ge rättvisa åt den mördade arbetaren. Nu ska sanningen fram. Lättlästnivå: 4(1 är lättast och 6 svårast)
E-bok 59 kr
Ljudbok 65 kr

Mer av samma författare

Bokons kunder har även köpt

Författare Sara Lövestam (författare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 10.05.2023
Genrer Deckare
Del i serie 4
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789189149953

Kouplans liv har blivit bättre. Han har fått uppehållstillstånd i Sverige. Han har bostad och gör praktik. Men Kouplan är inte lycklig. Han tänker på sin familj varje dag.Var är hans bror, Nima? Lever han? Var är deras mamma och pappa? För att leta spår går Kouplan till Azads grill där många papperslösa arbetar. Kouplan jobbade själv där, för många år sedan. - Jag vågar inte prata, säger en av arbetarna. En av oss har blivit mördad och vi kan inte gå till polisen. Men Kouplan vägrar vara rädd igen. Han ska hitta sin bror och ge rättvisa åt den mördade arbetaren. Nu ska sanningen fram. Lättlästnivå: 4(1 är lättast och 6 svårast)

Inga recensioner än