Hjärnstark (lättläst) : Få en starkare hjärna med träning (e-bok) av Anders Hansen
Anders Hansen

Hjärnstark (lättläst) : Få en starkare hjärna med träning e-bok

185 kr
Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare. I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din …
Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare. I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.
E-bok 185 kr
Författare Anders Hansen (författare), Niklas Darke (översättare), Lisa Zachrisson (annat)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 15.06.2020
Längd 156 sidor
Genrer Fackböcker, Hälsa, Livsstil, Fritid, Konst, Musik, Teater, Film, Familj & Hälsa, Hem & Trädgård
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179710316

Detta är en lättläst version av Anders Hansens succébok Hjärnstark. Vill du bli lugnare, mer fokuserad, få bättre minne och tänka snabbare och mer kreativt? Då ska du röra på dig! När du tränar mår inte bara musklerna bättre. Hjärnan blir också piggare och starkare. I Hjärnstark berättar överläkaren Anders Hansen varför det är så bra för hjärnan med träning. Han tipsar också om hur du tränar din hjärna på bästa sätt. Det är enklare än du kanske tror.

Inga recensioner än