Himlabrand (lättläst) (e-bok) av Moa Backe Åstot
Moa Backe Åstot

Himlabrand (lättläst) e-bok

139 kr
Ánte älskar livet som renskötare. Samtidigt försöker han stå emot sina känslor för bästa vännen Erik. När Erik visar bilder på sin flickvän Julia mår Ánte illa. Han hade hoppats att hans känslor för Erik var besvarade. När Hanna vill hångla med honom på en fest, känner Ánte att han kanske måste. För att bevisa något. Men för vem? Går det att komma ut, och fortfarande leva det liv Ánte älskar me…
Ánte älskar livet som renskötare. Samtidigt försöker han stå emot sina känslor för bästa vännen Erik. När Erik visar bilder på sin flickvän Julia mår Ánte illa. Han hade hoppats att hans känslor för Erik var besvarade. När Hanna vill hångla med honom på en fest, känner Ánte att han kanske måste. För att bevisa något. Men för vem? Går det att komma ut, och fortfarande leva det liv Ánte älskar mest på denna jord? Det här är en bearbetad version av Himlabrand. Lättlästa böcker från Nypon är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för den tänkta läsarens ålder. Till alla böckerna i serien finns gratis arbetsmaterial på förlagets hemsida. EPUB3: Reflowable
E-bok 139 kr
Ljudbok 95 kr
Författare Moa Backe Åstot (författare), Eva Lindeberg (annat), Lina Stoltz (annat)
Förlag Nypon förlag
Genrer Ungdomsböcker, Barnböcker, 12-15 År
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179879112

Ánte älskar livet som renskötare. Samtidigt försöker han stå emot sina känslor för bästa vännen Erik. När Erik visar bilder på sin flickvän Julia mår Ánte illa. Han hade hoppats att hans känslor för Erik var besvarade. När Hanna vill hångla med honom på en fest, känner Ánte att han kanske måste. För att bevisa något. Men för vem? Går det att komma ut, och fortfarande leva det liv Ánte älskar mest på denna jord? Det här är en bearbetad version av Himlabrand. Lättlästa böcker från Nypon är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för den tänkta läsarens ålder. Till alla böckerna i serien finns gratis arbetsmaterial på förlagets hemsida. EPUB3: Reflowable

Inga recensioner än