Camilla Läckberg
(författare)
En bur av guld (lättläst) (Fayes hämnd (lättläst) #1) e-bok
175 kr
Faye har allt. En perfekt man, en fin dotter och den lyxigaste lägenheten i stan. Men det är något som inte stämmer. En gång var hon en stark kvinna med stora planer på att bli Någon. Men hon gav upp allt för sin man, för deras företag och för kärlekens skull.
Nu kommer hennes mörka minnen från barndomen i Fjällbacka tillbaka till henne. Äktenskapet känns inte längre tryggt och hon börjar känna s…
Faye har allt. En perfekt man, en fin dotter och den lyxigaste lägenheten i stan. Men det är något som inte stämmer. En gång var hon en stark kvinna med stora planer på att bli Någon. Men hon gav upp allt för sin man, för deras företag och för kärlekens skull.
Nu kommer hennes mörka minnen från barndomen i Fjällbacka tillbaka till henne. Äktenskapet känns inte längre tryggt och hon börjar känna sig fångad. Som i en bur av guld. När hennes man sviker henne har hon plötsligt ingenting alls. Bit för bit måste hon bygga upp sig själv och sin dröm: Revenge. Ingen vet hur hon planerar sin hämnd. Men den blir grym och hård.
Det här är en lättläst bearbetning av Camilla Läckbergs succéroman En bur av guld.
E-bok
175 kr
Ljudbok
95 kr
Förlag
Vilja förlag
Utgiven
15.06.2020
Längd
206 sidor
Genrer
Skönlitteratur, Romaner
Serie
Fayes hämnd (lättläst)
Del i serie
1
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179710347
Faye har allt. En perfekt man, en fin dotter och den lyxigaste lägenheten i stan. Men det är något som inte stämmer. En gång var hon en stark kvinna med stora planer på att bli Någon. Men hon gav upp allt för sin man, för deras företag och för kärlekens skull.
Nu kommer hennes mörka minnen från barndomen i Fjällbacka tillbaka till henne. Äktenskapet känns inte längre tryggt och hon börjar känna sig fångad. Som i en bur av guld. När hennes man sviker henne har hon plötsligt ingenting alls. Bit för bit måste hon bygga upp sig själv och sin dröm: Revenge. Ingen vet hur hon planerar sin hämnd. Men den blir grym och hård.
Det här är en lättläst bearbetning av Camilla Läckbergs succéroman En bur av guld.