Doris dag (lättläst) (e-bok) av Ann Gomér
Ann Gomér (författare)

Doris dag (lättläst) e-bok

105 kr
Doris vaknar med ett ryck! Vad är klockan? Hon har försovit sig. Nu blir det bråttom till tandläkaren. Tänk om hon missar bussen? Kommer hon att hinna? Ann Gomér har skrivit en väldigt lättläst bok med stor igenkänning. En på samma gång vardaglig och spännande situation skildras med ett enkelt språk och korta meningar. På varje uppslag ger Annika Carlssons fina akvareller stöd och nyanser åt b...
E-bok 105 kr
Ljudbok 105 kr

Mer av samma författare

Bokons kunder har även köpt

Författare Ann Gomér (författare), Annika Carlsson (illustratör)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 2024-11-30
Genrer Skönlitteratur, Romaner
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789189779631
Doris vaknar med ett ryck! Vad är klockan? Hon har försovit sig. Nu blir det bråttom till tandläkaren. Tänk om hon missar bussen? Kommer hon att hinna? Ann Gomér har skrivit en väldigt lättläst bok med stor igenkänning. En på samma gång vardaglig och spännande situation skildras med ett enkelt språk och korta meningar. På varje uppslag ger Annika Carlssons fina akvareller stöd och nyanser åt berättelsen.   Ann Gomér har lång erfarenhet av att skriva för läsare i behov av lättläst. Hon har skrivit över 30 böcker, mest lättlästa, för både barn och vuxna. År 2023 vann hon Studieförbundet Vuxenskolans Lättlästpris för boken Rockfesten. Lättlästnivå: 1 (1 är lättast och 6 svårast)