Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) (e-bok) av Nicolas Lunabba
Nicolas Lunabba

Blir du ledsen om jag dör? (lättläst) (Lättläst version) e-bok

185 kr
Nicolas arbetar med utsatta barn. Elijah, en charmig men bråkig kille, har tytt sig till honom. Trots att Nicolas tvekar, låter han Elijah flytta in hos sig. Det kommer att förändra allt för dem båda. Blir du ledsen om jag dör? handlar om två människors möte. Om sorg, hopp och förvandling. Det är också en berättelse om dagens Sverige. Där hotet om våld och död ständigt är närvarande. Nicolas Luna…
Nicolas arbetar med utsatta barn. Elijah, en charmig men bråkig kille, har tytt sig till honom. Trots att Nicolas tvekar, låter han Elijah flytta in hos sig. Det kommer att förändra allt för dem båda. Blir du ledsen om jag dör? handlar om två människors möte. Om sorg, hopp och förvandling. Det är också en berättelse om dagens Sverige. Där hotet om våld och död ständigt är närvarande. Nicolas Lunabba debuterade hösten 2022 med Blir du ledsen om jag dör? Boken blev en enorm kritiker- och läsarsuccé. Lunabba är mångfaldigt prisad för sitt arbete med barn och unga. Han är verksamhetsansvarig på organisationen Helamalmö. Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare. Viljas böcker är indelade i sex nivåer, XS-XXL. Blir du ledsen om jag dör? ligger på nivå XL.
E-bok 185 kr
Ljudbok 95 kr
Författare Nicolas Lunabba (författare), Tomas Dömstedt (annat), Sara Acedo (annat)
Förlag Vilja förlag
Utgiven 17.01.2024
Genrer Ungdomsböcker, Biografier & Memoarer, Biografier, 12-15 År
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789179497613

Nicolas arbetar med utsatta barn. Elijah, en charmig men bråkig kille, har tytt sig till honom. Trots att Nicolas tvekar, låter han Elijah flytta in hos sig. Det kommer att förändra allt för dem båda. Blir du ledsen om jag dör? handlar om två människors möte. Om sorg, hopp och förvandling. Det är också en berättelse om dagens Sverige. Där hotet om våld och död ständigt är närvarande. Nicolas Lunabba debuterade hösten 2022 med Blir du ledsen om jag dör? Boken blev en enorm kritiker- och läsarsuccé. Lunabba är mångfaldigt prisad för sitt arbete med barn och unga. Han är verksamhetsansvarig på organisationen Helamalmö. Lättlästa böcker från Vilja är ofta något kortare, har alltid ett lättare språk och ett innehåll anpassat för en vuxen läsare. Viljas böcker är indelade i sex nivåer, XS-XXL. Blir du ledsen om jag dör? ligger på nivå XL.

Inga recensioner än