Bedragaren (lättläst) (e-bok) av Sara Lövestam
Sara Lövestam

Bedragaren (lättläst) (Kouplan Lättläst #2) e-bok

59 kr
Livet som papperslös i Sverige är svårt och ensamt. Privatdetektiven Kouplan, från Flicka försvunnen, samlar burkar och saknar sin familj hemma i Iran. Men så dyker det upp ett nytt uppdrag: Han ska leta reda på en bedragare som stulit en stor summa pengar - från en toppolitiker! Sara Lövestam är tillbaka med en uppföljare till Flicka försvunnen. Bedragaren är andra delen i en serie om fyra böck…
Livet som papperslös i Sverige är svårt och ensamt. Privatdetektiven Kouplan, från Flicka försvunnen, samlar burkar och saknar sin familj hemma i Iran. Men så dyker det upp ett nytt uppdrag: Han ska leta reda på en bedragare som stulit en stor summa pengar - från en toppolitiker! Sara Lövestam är tillbaka med en uppföljare till Flicka försvunnen. Bedragaren är andra delen i en serie om fyra böcker. Lättlästnivå: 4 (1 är lättast och 6 svårast) EPUB3: Reflowable
E-bok 59 kr
Ljudbok 65 kr

Mer av samma författare

Bokons kunder har även köpt

Författare Sara Lövestam (författare)
Förlag LL-förlaget
Genrer Deckare
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789189149939

Livet som papperslös i Sverige är svårt och ensamt. Privatdetektiven Kouplan, från Flicka försvunnen, samlar burkar och saknar sin familj hemma i Iran. Men så dyker det upp ett nytt uppdrag: Han ska leta reda på en bedragare som stulit en stor summa pengar - från en toppolitiker! Sara Lövestam är tillbaka med en uppföljare till Flicka försvunnen. Bedragaren är andra delen i en serie om fyra böcker. Lättlästnivå: 4 (1 är lättast och 6 svårast) EPUB3: Reflowable

Inga recensioner än