Äntligen semester (lättläst) (e-bok) av Ann-Charlotte Ekensten
Ann-Charlotte Ekensten

Äntligen semester (lättläst) e-bok

105 kr
Äntligen har den kommit, dagen då semestern börjar. Som Olle har längtat! Han ska åka med sin bror Linus till Gotland och bo på hotell. Först ska de åka bil och sedan båt. Det ska bli härligt att ge sig ut på resa. Mest av allt längtar Olle efter att få titta på fåglar med sin kikare. På Gotland finns det massor av fåglar. Tänk om de får se en örn!Äntligen semester! har bara ett par rader text pe…
Äntligen har den kommit, dagen då semestern börjar. Som Olle har längtat! Han ska åka med sin bror Linus till Gotland och bo på hotell. Först ska de åka bil och sedan båt. Det ska bli härligt att ge sig ut på resa. Mest av allt längtar Olle efter att få titta på fåglar med sin kikare. På Gotland finns det massor av fåglar. Tänk om de får se en örn!Äntligen semester! har bara ett par rader text per sida och är rikligt illustrerad med Mikaela Nordlunds somriga bilder.Ann-Charlotte Ekensten är en erfaren och uppskattad lättlästförfattare. Hon brinner för att alla ska få uppleva läsglädje, oavsett förutsättningar. Vid sidan av författarskapet arbetar hon som skrivpedagog och föreläsare. Lättlästnivå: 1 (1 är lättast och 6 svårast)
E-bok 105 kr
Ljudbok 105 kr
Författare Ann-Charlotte Ekensten (författare), Mikaela Nordlund (illustratör)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 02.10.2024
Genrer Skönlitteratur, Romaner
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789189779617

Äntligen har den kommit, dagen då semestern börjar. Som Olle har längtat! Han ska åka med sin bror Linus till Gotland och bo på hotell. Först ska de åka bil och sedan båt. Det ska bli härligt att ge sig ut på resa. Mest av allt längtar Olle efter att få titta på fåglar med sin kikare. På Gotland finns det massor av fåglar. Tänk om de får se en örn!Äntligen semester! har bara ett par rader text per sida och är rikligt illustrerad med Mikaela Nordlunds somriga bilder.Ann-Charlotte Ekensten är en erfaren och uppskattad lättlästförfattare. Hon brinner för att alla ska få uppleva läsglädje, oavsett förutsättningar. Vid sidan av författarskapet arbetar hon som skrivpedagog och föreläsare. Lättlästnivå: 1 (1 är lättast och 6 svårast)

Inga recensioner än