AMIR Låtsasstorebror (kort text) (e-bok) av Roy Panen
Gratis smakprov
Roy Panen (författare)

AMIR Låtsasstorebror (kort text) (AMIR #2) e-bok

19 kr
Amir, 9 år, har problem med tre äldre pojkar, 11–12 år. Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson. Mobbarna är mycket dumma. Men ingen verkar kunna stoppa dem. Amir träffar Daniel, som blir som en låtsasstorebror. Han är arton år, blind och homosexuell. Daniel sätter polisen på mobbarna. Det sker en fantastisk förändring. Och han lär Amir att simma. Amir ...
E-bok 19 kr

Mer av samma författare

Bokons kunder har även köpt

Författare Roy Panen (författare)
Utgiven 2019-08-28
Genrer Barnböcker, 9-12 År
Serie AMIR
Del i serie 2
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789198524543
Amir, 9 år, har problem med tre äldre pojkar, 11–12 år. Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson. Mobbarna är mycket dumma. Men ingen verkar kunna stoppa dem. Amir träffar Daniel, som blir som en låtsasstorebror. Han är arton år, blind och homosexuell. Daniel sätter polisen på mobbarna. Det sker en fantastisk förändring. Och han lär Amir att simma. Amir älskar att bada och simma.     (För mer information och provläsning se: www.panen.se)