Maria Gripe
(författare)
Agnes Cecilia – en sällsam historia (lättläst) e-bok
165 kr
Nora är föräldralös och växer upp hos sina släktingar. När familjen flyttar till en gammal lägenhet börjar mystiska saker hända. Klockan går baklänges, en vas faller i golvet och avslöjar en hemlighet och en gammal docka tycks få liv.
Varför sker allt detta? Nora letar efter orsakerna och inser att förklaringen kanske finns närmare henne än hon kunnat gissa.
Agnes Cecilia är en av Sveriges mest l…
Nora är föräldralös och växer upp hos sina släktingar. När familjen flyttar till en gammal lägenhet börjar mystiska saker hända. Klockan går baklänges, en vas faller i golvet och avslöjar en hemlighet och en gammal docka tycks få liv.
Varför sker allt detta? Nora letar efter orsakerna och inser att förklaringen kanske finns närmare henne än hon kunnat gissa.
Agnes Cecilia är en av Sveriges mest lästa och mest älskade ungdomsromaner. I lättläst bearbetning av Niklas Darke.
E-bok
165 kr
Ljudbok
95 kr
Förlag
Nypon förlag
Utgiven
18.02.2021
Längd
166 sidor
Genrer
Ungdomsböcker, Barnböcker, 12-15 År
Språk
Swedish
Format
epub
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789179711238
Nora är föräldralös och växer upp hos sina släktingar. När familjen flyttar till en gammal lägenhet börjar mystiska saker hända. Klockan går baklänges, en vas faller i golvet och avslöjar en hemlighet och en gammal docka tycks få liv.
Varför sker allt detta? Nora letar efter orsakerna och inser att förklaringen kanske finns närmare henne än hon kunnat gissa.
Agnes Cecilia är en av Sveriges mest lästa och mest älskade ungdomsromaner. I lättläst bearbetning av Niklas Darke.
Inga recensioner än