Sista brevet till Sverige / Lättläst (ljudbok)
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Vilhelm Moberg (författare), Örjan Blix (berättare)

Sista brevet till Sverige / Lättläst (Utvandrarna / Lättläst #4) ljudbok

Pris 95 kr
(0)
Nu finns alla fyra delar i Vilhelm Mobergs Utvandrarserie på lättläst! Nybyggarna har levt länge i det nya landet. Karl Oskar och Kristina är gamla och en ny generation tar över. Kristina dör och Karl Oskar ser tillbaka på deras liv tillsammans. Det har innehållit sorg och slit, men också glädje och kärlek. Och livet för deras barn är på många vis bättre än deras. Sista brevet till Sverige är den fjärde och avslutande delen.
Ljudbok 95 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Vilhelm Moberg (författare), Örjan Blix (berättare), Johan Werkmäster (översättare), Johan Werkmäster (medförfattare)
Förlag LL-förlaget
Utgiven 1 Oktober 2019
Längd 5:23
Genrer Romaner, Skönlitteratur
Del i serie 4
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789188993021
Nu finns alla fyra delar i Vilhelm Mobergs Utvandrarserie på lättläst! Nybyggarna har levt länge i det nya landet. Karl Oskar och Kristina är gamla och en ny generation tar över. Kristina dör och Karl Oskar ser tillbaka på deras liv tillsammans. Det har innehållit sorg och slit, men också glädje och kärlek. Och livet för deras barn är på många vis bättre än deras. Sista brevet till Sverige är den fjärde och avslutande delen.