
Lägg till önskelistan
Gratis smakprov
- Spara till biblioteket
- Lyssna på smakprov
Nancy / Lättläst ljudbok
95 kr
Det är 1941 och Nancy ska snart fylla nitton år.
Hon vill bli vuxen och flytta hemifrån.
Men det är svårt efter hennes pappas död.
Hon kan inte lämna mamma Frida ensam i stugan.
Så visar det sig att Frida också har längtat efter
ett annat liv i stan.
Men när de flyttar är det inte alls
som Nancy har drömt om.
Detta är den tredje och sista delen i serien om Nancy.
Johan Werkmäster har återberättat boken på lättläst.
95 kr
Förlag
LL-förlaget
Utgiven
1 November 2018
Längd
2:08
Genrer
Romaner, Skönlitteratur
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789170537868
Det är 1941 och Nancy ska snart fylla nitton år.
Hon vill bli vuxen och flytta hemifrån.
Men det är svårt efter hennes pappas död.
Hon kan inte lämna mamma Frida ensam i stugan.
Så visar det sig att Frida också har längtat efter
ett annat liv i stan.
Men när de flyttar är det inte alls
som Nancy har drömt om.
Detta är den tredje och sista delen i serien om Nancy.
Johan Werkmäster har återberättat boken på lättläst.