Kometen kommer lättläst (ljudbok) av Tove Janss
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Tove Jansson (författare), Mark Levengood (berättare)

Kometen kommer lättläst ljudbok

Pris 39 kr
(0)
Det här är berättelsen om när en komet hotade jorden. Kometen flög genom rymnden rakt mot Mumindalen. Mumintrollet och Sniff gav sig iväg till observatoriet i Ensliga Bergen för att få veta mer om kometen. Det blev en resa fylld av farligheter, äventyr och nya vänner. Lättlästa Kometen kommer är återberättad av författaren Jolin Slotte. Mark Levengood har läst in böckerna.
Ljudbok 39 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Tove Jansson (författare), Mark Levengood (berättare), Jolin Slotte (medförfattare)
Utgiven 26 Oktober 2020
Längd 1:20
Genrer 6-9 År, 9-12 År, Barnböcker
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789527099162
Det här är berättelsen om när en komet hotade jorden. Kometen flög genom rymnden rakt mot Mumindalen. Mumintrollet och Sniff gav sig iväg till observatoriet i Ensliga Bergen för att få veta mer om kometen. Det blev en resa fylld av farligheter, äventyr och nya vänner. Lättlästa Kometen kommer är återberättad av författaren Jolin Slotte. Mark Levengood har läst in böckerna.