Farlig midsommar lättläst (ljudbok) av Tove Jan
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Tove Jansson (författare), Mark Levengood (berättare)

Farlig midsommar lättläst ljudbok

Pris 45 kr
(0)
Det här är berättelsen om när det var översvämning i Mumindalen. Strax före midsommar måste Muminfamiljen lämna Muminhuset då vattnet stiger över husets tak. De har tur och hittar ett flytande hus som de kan flytta in i. Men det är inget vanligt hus, och det blir ingen vanlig midsommar. Läs om en sommar fylld av äventyr, nya vänner och överraskningar. Lättlästa Farlig midsommar är återberättad av författaren Jolin Slotte. Mark Levengood har läst in böckerna.
Ljudbok 45 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Tove Jansson (författare), Mark Levengood (berättare), Jolin Slotte (medförfattare)
Utgiven 26 Oktober 2020
Längd 1:24
Genrer 6-9 År, 9-12 År, Barnböcker
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789527099155
Det här är berättelsen om när det var översvämning i Mumindalen. Strax före midsommar måste Muminfamiljen lämna Muminhuset då vattnet stiger över husets tak. De har tur och hittar ett flytande hus som de kan flytta in i. Men det är inget vanligt hus, och det blir ingen vanlig midsommar. Läs om en sommar fylld av äventyr, nya vänner och överraskningar. Lättlästa Farlig midsommar är återberättad av författaren Jolin Slotte. Mark Levengood har läst in böckerna.