Ett Holistiskt Yogapass - Holistisk Yoga för fl
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Lyssna på smakprov
Ulrika Karlsson (författare), Ulrika Karlsson (berättare)

Ett Holistiskt Yogapass - Holistisk Yoga för flöde, lugn och ro - vägledd av Ulrika Karlsson ljudbok

245 kr
(0)
Ett Holistiskt Yogapass - Holistisk Yoga för flöde, lugn och ro - vägledd av Ulrika Karlsson Ett pass för flöde, lugn och ro. Ett lugnt Vatareducerande yogapass för dig som har stressrelaterade symtom eller sömnstörningar. Även ett jättebra pass om du helt enkelt vill öka din rörlighet. Om Holistisk YogaDen Holistiska Yogan, som har sitt fundament i den klassiska Kundaliniyogan, är en helhetsmetod utarbetad av Ulrica Gulz. Ulrica är musiker och lärare i Holistisk Yoga, RöstYoga, HormonYoga...
245 kr
Författare Ulrika Karlsson (författare), Ulrika Karlsson (berättare)
Förlag Numberoneyou AB
Utgiven 19 december 2016
Genrer Fackböcker, Filosofi Och Religion, Psykologi Och Pedagogik, Hälsa, Livsstil, Fritid, Familj & Hälsa, Hem & Trädgård
Språk Swedish
Format mp3
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789177470892
Ett Holistiskt Yogapass - Holistisk Yoga för flöde, lugn och ro - vägledd av Ulrika Karlsson Ett pass för flöde, lugn och ro. Ett lugnt Vatareducerande yogapass för dig som har stressrelaterade symtom eller sömnstörningar. Även ett jättebra pass om du helt enkelt vill öka din rörlighet. Om Holistisk YogaDen Holistiska Yogan, som har sitt fundament i den klassiska Kundaliniyogan, är en helhetsmetod utarbetad av Ulrica Gulz. Ulrica är musiker och lärare i Holistisk Yoga, RöstYoga, HormonYoga och Kundaliniyoga på det internationella yogacentret Shanti Yoga & Kultur i Västerås. Det är Ulricas egna erfarenheter av yogasom läkande kraft i samband med smärtproblematik och utbrändhet som har bidragit till metodens utformning. Att tänka på när du yogar Skapa bra förutsättningar för din yoga. Äter du receptbelagda mediciner tala med din läkare, och din yogalärare innan du börjar yoga.. Gör yogan långsamt och mjukt, efter bästa förmåga. Om en övning gör ont så gör rörelsen ännu långsammare, under kortare tid, eller inte alls. Att lyssna inåt och känna efter är en väldigt viktig del av träningen. När du har yogat ta det lite lugnt direkt efter passet och mjukstarta in i vardagen. Sträva att bära med dig känslan av din inre stillhet och balans. Lyssna inåt, känn efter utan att värdera det du möter i din yoga. Introduktion: 18:17 min Intoning: 3:13min Ett Yogapass för flöde,lugn och ro: 39:16 min Vila:9:59 min Uttoning : 2:49 min Denna vägledda Yoga kan användas i grupp eller enskilt och med fördel flera gånger i veckan. Vill du veta mer om Ulrika Karlsson och Holistisk Yoga: www.plainyoga.se