Farlig midsommar lättläst ljudbok
45 kr
Det här är berättelsen
om när det var översvämning i Mumindalen.
Strax före midsommar
måste Muminfamiljen lämna Muminhuset
då vattnet stiger över husets tak.
De har tur och hittar ett flytande hus
som de kan flytta in i.
Men det är inget vanligt hus,
och det blir ingen vanlig midsommar.
Läs om en sommar fylld av äventyr,
nya vänner och överraskningar.
Lättlästa Farlig midsommar
är återberät...
Ljudbok
45 kr
Bokons kunder har även köpt
Förlag
Lärum-förlaget
Utgiven
2020
Längd
1:24
Genrer
Barnböcker, 6-9 År, 9-12 År
Språk
Swedish
Format
mp3
Kopieringsskydd
Vattenmärkt
ISBN
9789527099155
Det här är berättelsen
om när det var översvämning i Mumindalen.
Strax före midsommar
måste Muminfamiljen lämna Muminhuset
då vattnet stiger över husets tak.
De har tur och hittar ett flytande hus
som de kan flytta in i.
Men det är inget vanligt hus,
och det blir ingen vanlig midsommar.
Läs om en sommar fylld av äventyr,
nya vänner och överraskningar.
Lättlästa Farlig midsommar
är återberättad av författaren
Jolin Slotte.
Mark Levengood har läst in böckerna.
Inga recensioner än