Toy Story 4 - Lätt att läsa (e-bok) av Disney
Lägg till önskelistan
Disney (författare)

Toy Story 4 - Lätt att läsa (Disney Lätt att läsa) e-bok

Pris 49 kr
(0)
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.
E-Bok 49 kr Pris Ljudbok 49 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Disney (författare), Karolina Hjertonsson (översättare)
Utgiven 9 Oktober 2019
Genrer 3-6 År, 6-9 År, Barnböcker
Språk Swedish
Format pdf
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789178053902
Woody är ute på uppdrag för att rädda sin nya vän, Gaffe. På vägen möter han sin förlorade vän Bo. Kommer de att lyckas med sitt uppdrag? Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Boken har fina illustrationer och korta, lätta meningar.