Tio sanningar er marknadsavdelning mörkar (e-bo
Lägg till önskelistan Gratis smakprov
  • Spara till biblioteket
  • Läs smakprov
  • Visa inbäddningskod
Tomas Conradi (författare)

Tio sanningar er marknadsavdelning mörkar e-bok

Pris 225 kr
(0)
Tio sanningar er marknadsavdelning mörkar sätter fingret på några av de mest seglivade myterna om varumärkesbyggande och beskriver hur ledningen kan angripa dem i vardagen. Med kapitel som "Glöm branding", "Glöm USP:en" och "Glöm varumärkesplattformen" gör Tomas Conradi upp med gamla sanningar och visar hur varumärkesbyggandet kan bli ett sätt för företagsledningen att leda företaget till framgång. Varumärkesarbete har alldeles för länge handlat om fel saker och hanterats av fel personer i fö...
E-Bok 225 kr Pris

Bokons kunder har även köpt

Författare Tomas Conradi (författare)
Förlag Liber
Utgiven 25 September 2012
Genrer Ekonomi Och Ledarskap, Fackböcker
Språk Swedish
Format epub
Kopieringsskydd Vattenmärkt
ISBN 9789147098538
Tio sanningar er marknadsavdelning mörkar sätter fingret på några av de mest seglivade myterna om varumärkesbyggande och beskriver hur ledningen kan angripa dem i vardagen. Med kapitel som "Glöm branding", "Glöm USP:en" och "Glöm varumärkesplattformen" gör Tomas Conradi upp med gamla sanningar och visar hur varumärkesbyggandet kan bli ett sätt för företagsledningen att leda företaget till framgång. Varumärkesarbete har alldeles för länge handlat om fel saker och hanterats av fel personer i företagen. Att bygga ett varumärke handlar inte om annonser, slogans och annan typ av marknadsföring utan om att leverera något riktigt bra till kunderna. Och det ansvaret faller på företagsledningen, inte på marknadsavdelningen. "Det här är en mycket bra och praktiskt användbar bok som betonar det vi alltid har arbetat efter på H&M: att affärsstrategin och varumärket är helt sammanflätade." Karl-Johan Persson, VD H&M "Varumärken byggs underifrån av en stark kultur och en uthållig passion för att alltid leverera hög kvalitet till kunderna. Tomas Conradis slutsatser pekar på att framgångsrikt varumärkesarbete genomsyras av långsiktighet och ihärdighet." Marcus Wallenberg, styrelseordförande i SEB, Electrolux, LKAB och Saab AB, tidigare VD för Investor AB